Casting

Dagen började bra, blevlite nervig när D inte ville somna vid halv tio som han brukar.. Men tillslut däckade han vid tio, så jag fick väcka honom 45minuter senare. Vi blev klara med mat och kläd påtagning rekordsnabbt och kom med en tidigare buss än den vi tänkt. Tur var det eftersom vi villade bort oss och gick till hvittfeldstorget 6, vi skulle tydligen till hvittfeldsGATAN 6.. Men vi kom i god tid. D skötte sig utmärkt, jag såg dock inte om han log något för jag satt en bit bakom honom. Men hon vär nöjd med bilderna iaf! Så har de inte hört av sig innan nästa onsdag så gick han inte vidare. Det var tydligen någon lansering av en ny blöja reklamen skulle handla om. Måset bara berätta om den otrevliga och arroganta mamman som var innan mig.. Hon sket totalt i att jag och D var i samma rum, hon hälsade inte ens. Men hennes dotter tjatade på och lekte med Dennis. Mamman gick och gullade med sin son som var runt 18månader. Jag berömde hennes söta barn men fick bara ett fnys tillbaka.. Sedan när hon skulle gå in sa hon HÖGT "Kom nu Oscar (kommer inte ihåg om det var namnet påpojken, men skit samma), nu ska vi ta kort för reklam, som din stora syster gjort mååååååånga gånger och nu har de ringt och vill att du ska vara med" Haha det sa hon BARA för att JAG skulle höra. Skulle jag bli skrämd av de eller och gå därifrån? Töntig som satan... Sedan när hon hade gått hade tydligen (info från Lina) hennes man kommit och hon hade beklagat sig över att det var en öppen casting, så det var inte säkert att deras son kom med. Men herregud ge lite vanligt folk chansen! Översittar tant var det! Fy fy!

Sedan var jag och D på backaplan en stund i spöregnet. SYrran kom en stund och lånade tvättmaskinen, sedan stack hon iväg till sitt andra jobb. Gött att hon jobbar och sliter med dubbla jobb, he he.

nu är jag trött trött..

Frulle och lunch: Modifast pulver
Middag: Fiskgryta med couscous Mumma! (gjort på lätt produkter, förutom mjölken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0