Nu är det slut för idag, tack och adjö för idag, tänk vad tiden..............

Nu har jag tröttnat på  att blogga.  Dennis börjar bli stora killen så man kan känna igen honom när man är ute. Det är även trist att jag inte ens vet vilka hälften av er är som läser om vårat liv. Det blir även trist när jag träffar gamla vänner som jag inte pratar så mycket med, när jag vill snacka och berätta något som hänt säger alla bara "ja vi läste det". Inte så kul att ni vet så mycket om mig och jag inget om er. Jag har iaf bloggat lite mer än ett år sedan D föddes och det får räcka. jag tackar er som tyckt det var intressant att följa oss i vårat dagliga liv. Bloggandet börjar förövrigt att vara "ute" ha ha. (Tro  nu inte att jag härmar min vän Lina, för det var hon som snodde min idé, men det är lugnt babe ;-) )
Tack för oss!

Kommentarer
Postat av: carolina

det var både du och grannen elisabeth som fick mig på andra tankar, så ta nu inte åt dej all ära lilla vän, haha:)



kram.

2008-10-25 @ 15:43:05
URL: http://smalanrockar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Synd att du slutar, va så mysigt o läsa!! Kram

2008-10-28 @ 12:27:40
Postat av: Syster

Mm håller med tråkigt att du slutar.. Men men. :)

2008-10-28 @ 19:04:26
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0