Melodifestival och mors dag

Igår satt jag, E och Lenny och såg på melodifestivalen och drack lite vin. Dennis hade feber hela dagen och sov mest, han somnade även tidigt och sov snällt hela natten. Jag fattar inte varför man ser på skiten, det är ju lika dåligt varje år, det enda roliga igår var när björn ringde in Sveriges resultat. Ha ha kan tänka mig att hela europa undrade vilken idiot vi valt som presentatör. Men han är bra skön, man fick skratta lite i alla fall.

Vaknade av D vid halv åtta i morse, suck tänkte jag då man var lite trött efter sen kväll och vin.. Men vi gick ner och käkade gröt men redan en halvtimme senare gnuggar pojken sig i ögonen. Så jag lägger honom i sin säng och går och lägger mig. Han sov i tre timmar, så även jag. Bättre mors dag present kunde jag inte fått! Extra lång sovmorgon, gud va skönt!! Sedan har han varit en jätte snäll pojk hela dagen, ingen feber och inget gnäll. Käkat maten så fint och skrattat och busat en massa. Jag fick även en jätte fin blomma att ha på köksbordet ;-)

Svärmor var här i tre timmar på eftermiddagen och käkade mat, jag bjöd på renskavsgryta med ris och sallad, mycket gott. Hade tänkt dra till gymmet på kvällen men jag mår inget vidare, inte bakfull om ni tror det utan bara förkyld. Eller så är det pollen allergi, hoppas på det senare för jag orkar inte vara sjuk nu, har massa träning att gör i veckan. Blev bara tre pass denna vecka jämfört med fyra, fem de andra veckorna. Vågen har inte gått neråt, men jag antar att fettet blir muskler, eller vill intala mig det iaf ;-) I morgon börjar min pulver diet igen, och jag har faktiskt längtat, de är ju så goda! Hoppas man går ner minst lika mycket som sist, så man ser snygg ut i bikini på kryssningen ;-)

Nu är jag lite trött och snorig så jag ska lägga mig, kanske orkar se lite på tv. Har förövrigt varit en underbar dag ute idag, har gått i shorts sen i morse, det har inte ens blåst! Det är bra gjort av vädret för att vara i Göteborg där det alltid blåser eller regnar från sidan!

Måste börja ta lite flera kort nu, har varit dålig med det de senaste..

Kommentarer
Postat av: svintoflickans

låter som en fin dag:-) skönt killen börjar må bättre.

här ska lagas mat ...sen ska vi uut.skönt.

kramis

2008-05-26 @ 12:39:31
Postat av: svintoflickans

hej igen:-)

våra killar var väldigt mycke magsjuka i vintras varav lillkillen (jag kommer snart till poängen) spydde osv så man nästan trodde han hade allergi..så vi åkte till sjuhuset men hon brydde sig inte alls om magsjukan..dr..utan de hon tog upp var hostan o skrev ut bricanyl å sa vi skulle använda de..detta var i vintras..o nu använder vi de när han har fått hostan..vi tar på morgonen o på kvällen innan han somnar..denna gång märkte vi faktiskt skillnad redan i natt..så då tog vi bara nu till kvällen..å i morgon kanske vi slutar igen..så de är ju inte mycke ..och jag har inte märkt att han får ngt besvär av medecinen..men de är ju så svårt att veta.

tycker inte heller de är direkt normalt att hosta..

men lillkillen har varit förkyld väldigt mycke sen han var bebis utan att de blivit ngt mer än bara förkylningar och hosta....men ändå...

oj,vad långt detta blev då.

ler.

nu ska jag gå o sova..har smockat i mej lite tårta som blev kvar sen igår.mätt o trött.

kraaam:-)

2008-05-26 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0