Ja då får man se på melodifestivalen på lördag då.

Nu har jag precis sett klart på kvalet till melodifestivalen. Är egentligen inget stort fan av detta spektakel men man ville ju se om sweden gick vidare. Jag och kusinvitamin (som har praktik i kungsbacka och hänger med mig nu på kvällarna ;-) ) såg på tv och drack vin och käkade kex med ost, mumma!

Men tillbaka där jag slutade förut, namngivningen. Den gick väl som jag hade tänkt, jag dukade ganska fint och gjorde bordsplasering några timmar innan folket anlände. Vi blev hela 31st, med några barn inräknade då men. Vi bjöd på rostbiff, kalkon, potatis sallad och bröd, och korv och bröd till de mindre. Sötdricka till de mindre och öl till de större som ville ha. Sedan blev det tre olika tårtor med kaffe. Jag som sprang runt och tjötade med alla åt knappt något, men hade trevligt iaf! Min kära vän smalandrockar.blogg.se filmade och klippte sedan ihop en söt liten film att ha som minne. Hon är bra snäll hon carolina :-) Dennis fick mycket fina presenter och faktiskt var det bara dubblett av en sak, en 1-års ram. Sen fick han också två badpooler från sina vänner Tristan och Ilean, men de var inte likadana så det gjorde inget. Här kommer det hänga ungar i sommar kan jag tänka mig, ha ha. Så det gick smärtfritt, glad att den blev av tillslut så som en del har tjatat.. Har bara bilder som jag snott från syrran än så länge, men det kommer fler så småningom..

Dukat med en skjortservett som jag vikt och skrivit Dennis och hans födelsedatum på, lite blå stenar, ljuslyktor och blommor. Sedan stod det på allas bordsplaceringslapp vad deras namn betyder.


Gubbelubben hade varit på promenad med fadder madde innan ceremonin så han skulle vara pigg.


Här står vi, officianten kusin vitamin, fadder Lenny, pappa E, Dennis, jag och Fadder madde. Här får D ett halsband av mig och E där vi graverat in hans namn.


Gubbens outfit, pappas gamla fluga från när han var liten, linne byxor och linne skjorta. Han hade även svarta lackskor på sig, så söt så söt!

Nog om den nu så länge, kommer fler bilder när jag fått dem av min mor.

Måste bara skryta lite om hur duktig jag varit med min träning. I tre veckor nu har jag tränat minst 4 pass i veckan. Jag är mycket piggare och inte alls godis sugen. Jag ska börja med pulver diet igen nu på tisdag, då är det två veckor tills min och Es kryssning i medelhavet. Då vill man ju va snygg ;-) Nej men nu tar jag detta på allvar, är så skönt att komma hem på kvällen efter träningen och känna att man rört på sig ordentligt! Skulle ju helst vilja spela innebandy, men det finns ingen tid till det just nu. D får bli lite större först.

Nej nu blir det inget mer bloggande för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0