Bjuder på lite bilder

Orkar verkligen inte skriva om allt vi gjort den senaste veckan. Vad gör det att ni missat en vecka ur våra liv? ;-) Men lite bilder med bildtexter kan ni få!

image470
image471
Nu när det är så fint väder får Dennis äta sin kvällsgröt ute vid halv sju-sju snåret. Att göra lite miner när kameran är framme är roligt!

image472
På torget i Halmstad där jag och E hade 24timmar för oss själva då vi käkade svingod tre rätters med vin och sov så skönt hela natten tills vi själva ville gå upp. Då frukosten serverades till 14 var det ingen risk att man missade den direkt. Hur mysigt och roligt som helst. Han är för go min sambo, en svit bodde vi i också! ;-)

image473
image474
image475
På kvällarna kan man planka in till dagiset genom att hoppa över staketet, då kan man både gunga och köra bil!

image476
image477
Idag har vi vart i lekparken en bra stund. Att slå på hinken i sandlådan var en hit, sen var det kul att ta sönder det jag försökte bygga också. Mysigt att sitta i gräset och käka majskrok efteråt.
image478
Men efter nästan en hel dag ute sov han så sött i vagnen i skuggan. Jag däremot fick gå in och smörja mina armar.. Inte bränt mig, men bra nära. Men så blir jag brun väldigt lätt också, synd att man haft solbrillorna på hela dagen bara..

Och om ni undrar hur det går med min träning så går det svinbra. Har kört tre pass sedan i måndags. Skulle kört bodypump idag men jag har sådan träningavärk så jag tar det i morgon. Men jag är taggad till tusen och det är ju faktiskt kul. Har saknat min träning, då man inte tänker på något annat än, kämpa, ta i, du orkar meeeeeer! Kommer va så het i slutet av sommaren ;-) Nu ska jag sova, är inte trött då jag somnade vid 21 igår och D vaknade inte förrän 0830 i morse. Så utvilad är man! Ska försöka bättra mig på att blogga, men man hinner liksom inte. Nu planerar jag inför namnfesten också. Inte så mycket att planera om man jämför med polaren smalandrockar som planerar ett bröllop, men ändå ;-)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Syster

Tss så söta bilder!
Du vet man brukar träna så man är het i början på sommarn men du kanske har fått de där om bakfoten haha. :P Puss

2008-05-10 @ 08:29:29
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0