Bara 13 dagar kvar på min diet..

Men jag måste säga att jag verkligen tror att jag kommer klara det. Bara att jag ångrar att jag köpte "potatis och purjulöks soppa". Den smakade f*n! Men de andra smakerna jag provat idag funkade helt ok. Är inte hungrig heller, mest sugen på något.. Men då tar jag en snus och glömmer bort  de ;-)

Dagen har spenderats med att storstäda, slappat i soffan och busats med Dennis. Han har varit lika snäll och go idag. Han var jätte rolig när han badade med E i badkaret förut. Han flöt på mage och plaskade som en galning, pausade och tittade på mig och gav av ett feting stort leende. Så höll han på hur länge som helst! När han skvätte vatten så det kom i hans ögon, vände han sig mot mig och tittade förvånad, men när jag bara log tillbaka log han ännu större. Precis som att han tänkte "men mamma är det farligt att bli blöt i ögonen, ska jag gråta nu?" HA ha så otroligt söt. Maten han fick på lunchen var lax med grönsaker och det var ganska ok. Vi fick kämpa mer med morotspuren till middag. Men huvudsaken är att han äter upp och att man slipper trycka in maten. Man kan inte tro att allt ska gå lika fort ner som gröten..

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska nana. Ska försöka ta sovmorgon i morgon men jag kommer säkert att vakna vid 08 i alla fall.. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0