mer sommarbilder


Vi var hemma hos mor och far en del i sommar, och då fiskade vi en del kvällar. Skit kul, men bara när man får något..


Dricker smoothie i värmen


På en filt i skuggan vid mormor & morfars sommarställe.


Jag han även med att åka till kusten för att käka mat och festa, med mina gamla gymnasiepolare!


Några cykel turer har det också blivit!



Jag var också på min goda väns bröllop i småland, jätte fint och roligt!


Sötisen! (han har inte hårband på sig vanligtvis ;-) )



Dennis var inlagd på sjukhus i tre dagar, men vi fick sova hemma. Han hade haft blod i urinen, och med tanke på hans ena njure blev det stor uppståndelse. Men vi fick ett rum med tv, så vi såg på os i alla fall.. Allt var tillslut bara bra med honom, han tackar sin snälla moster (linkan88.blogg.se) för att hon var med och busade med honom!


Med ett smile så slutar detta inlägg!

Nu är jag typ ikapp och kan börja skriva som vanligt :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Maste saga att du ser grymt bra ut i den nya frisyren!!! avis!

kram kram

2008-08-29 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0