Utan snus, Dag 2

Nu har jag inte snusat sedan 18:00 i söndags. Duktigt va? Men sen har jag nyss skickat iväg gubben min för att köpa godis också.. Kommer gå upp bra mycket mer än jag gick ner.. Men annars har jag skött mig jätte bra, när jag varit sugen på en snus har jag käkat vattenmelon eller vindruvor.

Idag har D återigen varit hur snäll som helst. Så skönt när han sover två timmar mellan 09-11. Då kan jag också ta mig en liten tupplur, eller göra något annat vettigt!

Idag var jag även hos tandläkaren.. Första gången på 4 år. Gjorde en undersökning med röntgen, tandstensbort tagning och putsning. Fy SATAN vad ont det gjorde att ta bort tandstenen!!!! Det blödde som bara den, och jag svettades som en galning av smärta... Men hon, tandläkaren, var jätte duktig. Skojade om att det gör ont att ta bort 4 år gammal tandsten.. Jag hade två hål, ett som jag visste om, men det var bara gamla lagningar som gått sönder. Sen var det långt in i munnen så de behövs inte lagas innan blekningen på torsdag. Men shit, jag känner inte ens igen mig nu, tänderna är så fina så fina efter den lilla putsningen! Fast framtänderna är helt ömma... Kommer se ut som en hollywood stjärna på torsdag kanske?

Sen så en annan rolig sak, E har skaffat sig en ny bil. Fast det är en sådan som jag har velat haft sedan de började tillverkas, så jag är lite avis.. Men jag snodde extra nyckeln ;-) Tyckte vi skulle göra ett körschema, ha den varannan dag liksom, men det gick han inte med på ;-)
En liten bild på den kan ni väl få:
image457

SÅÅÅÅÅ SNYGGG! Ha ha visst är den, jag som älskar bilar.. Tog mig en sväng om nyss, i pyjamas byxorna.. ha ha. Lite jobbigt och ovant att man inte vet hur stor den är. Tyckte det var precis så den fick plats i car porten.. Tror jag körde ner en gren från grannens häck.. Lenny var med och hämtade den och ringde mig för att fråga hur många barn vi hade tänkt producera? Den har ju 7 säte?! Ha ha men han behöver inte vara orolig, inga fler barn på g här inte.

Nu kom min kära sambo, ska ner och käka lite bridge blandning!
trevlig kväll! (helt fantastiskt underbart väder har vi också!!)

Kommentarer
Postat av: cia

ohhh najs car! :) jag borde oxå gå till tandläkaren! men jag kommer säkert ha 18 hål! haha

2008-04-22 @ 20:36:39
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0