Tvättbräda

Nu skulle jag boka pass på sportlife för tre träningsdagar nu i veckan, tis, tors och söndag. Men tror nu det gick som jag ville? Nej för dom ska ha friskvårdsdag på torsdag med massa föreläsningar och skit. Jag vill ju pumpa! Det enda passet de hade var yoga och det är jag  inte ett dugg intresserad av. Suck. Bara för att jag verkligen ville komma igång denna veckan. Men får väl helt enkelt nöja mig med två dagar denna vecka.. Får gå extra långt på torsdagen.
Annars kommer nu mitt gym schema se ut så här: Tisdag 45minuter cykel sedan 30 minuter core. Torsdag 60minuter body pump plus 30 minuter core. Söndag antigen cykel eller pump, beroende på humör plus 30 minuter core. Det låter väl bra? Kilona kommer rasa plus att man kanske har en tvättbräda till sommaren? 
För enligt min kära kusin camilla får man bara se "sunkig" ut ett år efter man fött barn, så nu är det bara 5 månader kvar innan man ska vara i topptrim ;-)
                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0