Nu orkar jag inte ha uggla låtar som rubriker längre.

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen. Har haft fullt upp!

I torsdags var Linda och Tristan här. Vi träffades på backaplan för jag skulle köpa nya nappar till D. Vi fortsatte mot en lunchrestaurang och käkade lite husmanskost. Sedan en promenad hem till mig och en liten fika. Pojkarna lekte så snällt på golvet, D satt och Tristan kröp kröp och kröp runt runt runt. Så söt och snäll han är den pojken. Vi tjötade några timmar innan de var dags att gå hem.

Dennis mår mycket bättre, ingen feber på länge, ingen hosta, bara lite snuvig. Men han är glad i alla fall. Men det var han inte i fredags dock.. Han var i sitt esse och var mest grinig och sur hela dagen. Min mor kom med min bil på förmiddagen och vi drog till plantagen och köpte blommor och buskar som vi planterade på framsidan av huset. Kommer bli jätte fint när de tar sig. Vi käkade pizza i solen på baksidan och bara slappade.

Igår åkte jag och E till mölnlycke vid halv nio. Es bowlinglag hade kvalspel om att gå upp i div 2. Det var spännande mest hela tiden! Vid tre tiden var alla matcher slut och Hisingen Pin Pals hade gått upp en division! Duktiga pojkar. Men det var väl tur de, annara hade jag haft en sur sambo här hemma hela helgen.

Runt fem körde jag hem min mor. På vägen tillbaka hem stannade jag en sväng hos Henny. Hon hade en liten middag för att hon var klar med skolan. Roligt att snacka lite gamla minnen med alla tjejerna igen. Men ack va gammal man känner sig när man pratar om hur och när blommorna ska vattnas, fönster tvättas och husfasader målas... Men jag har ju faktiskt en liten son, ett hus och sambo, det ger väl ganska många vuxenpoäng? Hemska tanken, känner mig inte en dag äldre än 20 ;-) Nu är jag ju bara 24 i år men när man lyssnar på vad man diskuterar ibland så kan man ju tro att man är 40.. Ha ha.
Vägen hem gick jätte bra, väldigt fort gick det. Det är så skönt att köra i mörker med hög musik och högsta värmen på. Man är som i trans, man är helt för sig själv och sina tankar. Ett bra sätt för mig att koppla av. Sen gör det inget att man har en grymt snabb bil.. ;-)
Jag somnade vid tolv, och D vaknade vid åtta i morse. Han käkade gröt och sedan la jag honom vid nio igen. Vi ska iväg på babysim vid tio, så då är det bra om han sover lite innan. Jag ska inte bada idag, är jätte förkyld. Så E får vara i poolen själv med D så kan jag stå bredvid och ta lite kort!
På tal om kort så kommer det upp några i eftermiddag, har inte riktigt tid nu.

Nu ska jag packa väskorna inför simmet! Ha en go, ja vad är det för dag.. Söndag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0