Jag mår illa!

Ja, jag blir riktigt förbannad nu, för nu är Dennis sjuk IGEN! Nu är han mega förkyld med feber, snor och variga ögon. Vi som skulle träffa vänner idag och allt, men som vanligt får vi sitta hemma själva och uggla. Nu vet jag faktiskt inte hur mycket till jag ska orka. Så tråkigt att sitta inne hela dagarna. Vi som varit ute på minst en timmes promenad varje dag. Men han febern gått ner senare ska jag gå ut och gå i alla fall, tror inte det är någon fara, han lär ju inte frysa i sin åkpåse direkt. Suck suck suck. Blir så deppig. Hoppas den lägger sig efter någon dag för på söndag börjar ju bebysimmet! Vill inte börja missa en massa denna gången också.

Jag funderar på om jag ska börja med spenat dieten idag i alla fall. Blev sugen när det går så bra för smaland rockar! Men än har jag inte käkat frukost så jag kan tänka på det tills jag blir hungrig. Egentligen vore det ju bra att göra den nu, jag har pallat 2 veckor med pulver och har vanan inne, plus att jag är taggad. Ja ja vi får se.

Är förvånasvärt pigg idag! Dennis vaknade, jag ljuger inte, var 45e minut i natt. Tillslut orkade vi inte springa in till honom mer så han fick ligga på Es plats och E flyttade in till datarummet.. Då sov D lite bättre och det var lättare att lyfta upp honom på kudden när han ramlat av den. Stackarn ville ha nappen men kunde inte ha den så länge för det blev jobbigt att andas. Men han vaknade vid halv åtta och var pigg och glad. Efter lite alvedon och näsdroppar var allt som vanligt. Men nu sover han en stund. Det behöver han gubben min.

Nej nu ska jag tvätta lite, tycker inte jag gör annat!

Hej svej

Kommentarer
Postat av: Syster

Hehe, det där kan ju diskuteras då jag tror pengarna kommer säga klirr i min kassa haha.. :P Puss

2008-04-16 @ 07:08:24
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0