jag är så sjuk..

Nu är det faktiskt synd om mig. Igår mådde jag katastrof dåligt, la mig i sängen direkt vi kom hem från babysimmet och D hade käkat sin lunch. Sedan sov jag i tre timmar, vaknade och käkade, och la mig igen.. Var helt väck, näsan bara rann och huvudet sprängde.
Idag mår jag bättre dock. Dennis vet om att mamma är lite sjuk så han är som en ängel idag. Han vaknade vid halv nio, vi åt gröt och busade till halv elva då han fick lägga sig en stund. Nu har han sovit i en timme redan.

Ska väl bjuda på lite bilder då.
image446
image447
Tristan ålar sig runt i en hiskelig fart!

image448
E i full action.

image449
image450
image451
image452
Ser inte så mycket ut, men när de väl börjar växa kommer det bli jätte fint!

image453
Man blir jätteglad när man får höra att vi är på väg till babysimmet!

image454
image455
image456
Jag satt bredvid och var sjuk så D fick bada ensam med pappa.

Nej nu vaknade pojken, dags för lunch sedan en lite promenad.

Kommentarer
Postat av: cia

har E badmössa för att inte förstöra sina fina lockar?! haha....

2008-04-21 @ 17:46:27
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0