Inte alls förbannad

Nej idag är jag en glad jäkel ;-) Dennis har sovit som en gud i tolv timmar, inte ett knyst. Så nu hoppas vi att förkylningen är över. Febern är i vart fall borta, men han är lite snorig. Men det som verkar vara bra med att han blev förkyld är att hostan har slutat? Hur konstigt är inte de? Men jag klagar inte, ingen är gladare än jag när jag får sova. För igår var både jag och E väldigt slitna.. Förstår inte hur folk klarar av att deras bebisar vaknar om nätterna tills det blir typ ett år. Jag skulle gå under! Har ju som tur är fått en väldigt snäll son vad det gäller sova om nätterna. Skönt!!

Idag kommer min kusin hit. Vi ska snacka lite om namngivningen, käka något gott och sedan tänkte jag smöra med henne och se om hon vill klippa och färga mitt hår..

Nu har jag fått mitt hemska besked, nästa vecka på torsdag ska jag bleka tänderna. Det betyder INGET MER SNUSANDE!!! AAAAAAHHHHHH! Hur ska jag klara detta.. Kommer vara en sur kärring plus gå upp tio kilo i vikt.. Men varje gång jag är snus sugen får jag väl gå en promenad, göra 30situps eller nåt..  Man fick inte ha några hål om man skulle bleka.. Och det vet jag ju att jag har så jag fick boka tid för undersökning och laga eventuella hål nästa tisdag.. jag som hatar tandläkare. Vet inte hur jag ska klara av det.. Det är inte att det gör ont som jag är rädd för, utan jag kan ju som sagt inte andas med min näsa så jag får panik när de rotar i munnen och skäller på mig för att jag immar deras spegel.. Men vad ska jag göra, hålla andan eller? Nej helst skulle de få söva mig.. Men de lär de ju inte gå med på direkt..  Ja ja den dagen den sorgen. Nu får jag koncentrera mig på hur jag ska klara av att sluta snusa först. Men jag slutade ju när jag var gravid så jag får väl låtsas att jag är det igen ;-) ha ha

Nej nu ska jag käka lite frulle. Hej svej

Kommentarer
Postat av: guldfisk

Hur gammal är din lilla bebis då`?

2008-04-16 @ 10:34:45
URL: http://www.JuliaStefhan.blogg.se
Postat av: syster

Häeligt att han är på bättringsvägen.

JAAA shit va bra att du ska sluta snusa. haha. ;)
Nej då de kommer nog gå fint.. tss.. Får ju fina tänder iaf.
Puss

2008-04-16 @ 16:56:30
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: guldfisk

Min dotter blir 5 i maj och min son blir 2 i juni

2008-04-16 @ 17:10:42
URL: http://www.JuliaStefhan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0