Ack så trött man kan vara!

I natt var Dennis en riktig buse! Eller natt och natt, han låg och tjatade runt 4, fick nappen och somnade om, samma vid 5,6 och sedan gå upp vid halv åtta. Men jag ska ju inte klaga, han är så snäll när vi är hemma. Klart att det blir annorlunda för honom att inte sova i sin säng och med mer folk än mamma och pappa runt sig hela dagarna. I natt ska mor min sova ute i rummet med D så jag kan sova inne hos syster.. Då ska jag sova till tidigast halv elva ;-)

I dag har vi varit ute på stan. Jag skulle ju inte köpa något, men det blev lite kläder till D i alla fall.. Två bodies, två byxor och en jättefin skjorta... Sen köpte jag papper för att göra inbjudningskort till Dennis namngivning också, kul att pyssla lite.

Nu sitter mor och syster ute och ser på körslaget, själv tyckter jag att det inte verkar vara någon höjdare så jag slö surfar lite i stället.  I morgon har vi inget bokat, men vi softar väl som vanligt. Om det är fint väder ska vi ta en lååååååång promenad, det behöver jag allt. Nu har jag en vecka kvar på min ulver diet, sedan har jag hittat massor av goda och bra recept som jag ska laga när jag får äta mat. Ska ju på bröllop i sommar och då måste man se nice ut i sin klänning :-)

Orkar inte lägga in bilder nu när jag är hos syrran men det kommer några till veckan. Nu ska jag surfa vidare, bye bye!

Kommentarer
Postat av: cia

vem ska gifta sig? :)

2008-04-05 @ 22:38:21
URL: http://ciajanson.blogg.se
Postat av: cia

ja, haha jag ställer upp! jag har ju redan övat i mitt huvud! mmm ja kanske kan komma på torsdag eller fredag, å nästa vecka har jag en hel ledig dag! :)

2008-04-07 @ 12:59:37
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0