Äntligen hemma

Nu är vi äntligen hemma! Visserligen på permisson men om han går upp i vikt som han ska så blir det för gott!! Pga vissa data problem (aaaaaaaaaahhhhhhhhhh) så kan jag inte lägga in mina bilder, men jag har nog någon ni kan få titta på så länge..
Så titta och njut så ska jag försöka att bli duktig igen med mitt bloggande om datorn blir fixad.

image28

Dagen innan jag åkte in till Östra den 26augusti. Stoooooor mage men jag lovar er att den han bli större, de tömde ut 3liter fostervatten men ändå hade jag kvar 4liter när det gjorde snittet.. minst sagt en tvillingmage..

image29

Första gången jag fick se honom, jag ligger fortfarande på operationsbordet. Jag fick pussa honom innan de tog iväg honom till neonatalavdelningen och satte dit alla slangar för hans övervak.

image30

Här är han i sin lilla kuvös, inte många minuter gammal. E följde med honom upp och tog bilder som jag fick se när jag låg på uppvaket. Så sjukt söt, hur lyckades vi med de ;-)

image31

Här är han ett dygn gammal och tittar på sin mamma genom glaset på kuvösen.


Nu har jag inte lyckats få in några fler bilde, men de kommer nog så småningom.. ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej gumman! Hur är det? Går allt bra? Skönt o komma hem då!! Han mår väl som en prins kan ja tänka!
Jag måste få träffa honom någon dag när allt lugnat ner sig!
Puss o kram

2007-09-30 @ 17:03:23
Postat av: Moster

Såå söt är han! :D

2007-10-01 @ 11:17:12
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: Henny

Åh.. han är verkligen så söt. Hoppas allt går bra med er och att han ökar i vikt som han ska. Håller med Evelina om att jag måste få träffa er när allt lugnat ner sig. Kan tänka att det är många som är sugna på ett besök! ta hand om er! Hörs snart! Kram

2007-10-01 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0