Söndag = Visnings dag

Det blev som jag hade trott, inte så mycket städat igår. E gjorde visserligen toa, men sen var jag inte alls på humör för att städa.. Ville mysa med mina pojkar framför Greys Anatomy istället. Så jag förhandlade med E, jag tyckte att han kunde mata Dennis natten till idag, så kunde jag städa resten idag. E skulle som vanligt upp vid 5 för att åka till jobbet en kort sväng innan det var bowlingmatch i partille, men han matade honom och jag fick sova! Nice nice. Så nu är jag utsövd och har redan dammat och tvättat fönster, ska bara damsuga och skura nu. Vill inte starta damsugaren för D sover så sött i sängen, han brukar inte vakna av höga ljud, men ingen idé att försöka, i fall i fall..

Jag tror det blev en lyckad "get together" för E och hans polare i fredags, han kom hem inte alltför nykter och till min lycka inte allt för sent ;-) Själv tog jag ETT glas vin igår, det var gott! Får väl fixa någon fest snart jag också.. Eller om jag väntar till inflyttningsfesten i början av februari.. Man behöver ju inte bli nykterist bara för att man har fått barn, eller hur?

Såg ni söta Dennis i tidingen i går? Om inte så såg annonsen ut så här:
image66

Det är roligt att se att Dennis har lite egenheter för sig.. Man vet precis vad han vill när han "gnyr", mat, byta blöja eller så är han bara sällskapssjuk. Han är väldigt lik sin far i sovstil också, jag har t.om. bildbevis..

image67

image68

Ha ha ser ni likheten?! Få se vad E säger om att jag smyg fotade honom en natt, ha ha. Hans snygga ögonbindel fick han av min syster då jag råkade slänga hans gamla.. Det behövs i sovrummet om man är känslig för ljus för rullgardinen är vit! Hur kan man ens komma på tanken att göra en vit rullgardin?

Idag ska vi bort till svärfar och käka medans lägenheten invaderas av, förhoppningsvis, rika köpare ;-)
Det blir nog grillat, om jag känner svärfar rätt!

Nu vaknade pojken, dags för käk och tvättning. Undar vad man ska ta för söta kläder idag, tror det blir några i nyansen brun ;-)

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0