Ny friss?

Snart ska jag och D åka till centralen och hämta min Kusin. Hon ska hälsa på D och färge mitt hår.. Det lutar åt blont, va så länge sedan jag hade de, men jag vet inte jag kanske kommer se ut som ett troll. Jag tänkte vi skulle käka pizza, är inte så sugen men orkar inte laga mat idag.

Det är konstigt, det känns som om jag inte har någonting att göra om dagarna, men när jag tänker efter så träffar jag någon varje dag, tar en fika i stan eller hemma. Nu har jag t.om. fullt upp i över en vecka framöver. Jag som trodde jag skulle sitta hemma coh uggla ensam varje dag, men ikke! Ska följa med en polare till öppna förskolan någon dag, vi ska göra gips avtryck av Dennis händer och fötter. Undrar om alla mammor blir så pyssliga?

Nej nu ska vi klä på oss och åka, kanske kommer in en bild på min nya friss senare då!
Bye bye

Kommentarer
Postat av: mor

ja nu har jag fått fart på datorn detta ska bli kul har läst hela din blogg. många skratt hoppas du blir fin i håret, jag ska också göra något med mitt. blev ledig i dag ska städa lite sen gå och handla. ha en bra dag hälsa och krama dennis från mormor kram

2007-10-26 @ 12:03:02
Postat av: Lilla syster

Hihi.. Ett bidrag behövs alltid.. hi hi.. Hoppas håret blev nice.. puss

2007-10-26 @ 19:23:23
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0