Nöden har ingen lag..

Fast att jag fick sova hela natten då E tog hand om lillkillen vaknade jag helt utmattad! Jag la mig i soffan med Dennis, men precis när jag somnat så kom E hem från jobbet. Vi skulle till sisjön, till stadium XXL. Jag var tvungen att inhandal lite träningskläder.. Det blev ett par dojjor, brallor, linnen och sporttop. E hittade även en ögonbindel, en svart, som täckte jätte bra. Den han fått av syrran är ganska tunn och ljus kommer tydligen in bredvid näsan.. :-) Jag och D gick till bilen och E gick för att handla ingridienser till dagens maträtt. När vi satt i bilen så började D skrika som en galning! Jag visste att han omöjligt kunde vara hungrig då han käkade precis innan vi åkte.. Men sen kände jag lukten.. Det gick ju inte att låta honom ligga med den blöjan på sig! Så man blev en supermorsa, man la en handduk i vagnen, som låg i bagagen, sträckte sig över baksätet och la ner honom där. Av med alla ytterkläderna, upp med skötväskan och bytte blöja.. Roligare syn kunde nog inte folket utanför se! För visst tittade de som gick förbi, skulle jag nog också gjort så högt som Dennis skrek. Men vi skötte det galant och efteråt var han mycket nöjd med sin mor. :-)

Annars har vi bara slappat idag, börjat se en ny serie, How I met your mother. Den är helt ok, lite lagom. Man behöver inte tänka särskillt mycket utan det är en perfekt slappar serie. 

Sen så vann ju de jäkla IFK guld.. Men men så kan det gå ibland.. 

I morgon kommer mor en sväng, men jag ska ta så lång sovmorgon som man kan med en liten bebbe i lägenheten :-)

Nej nu ska jag faktiskt lägga mig, innan klockan ens blivit nio! 
natti natti 

image85

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vilken fin bild på dej och lillkillen...
hoppas allt går super bra!!

Kram/Emma

2007-10-28 @ 22:23:43
URL: http://protectedby666.blogg.se
Postat av: Moster

Nice bild. :) Hoppas du får en rolig dag med moder. :P
pussar

2007-10-29 @ 07:32:55
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: madde

Vad hette sidan med de till kaklet nu igen. :) Nu ska jag snart ner till stan och lämna cv till glitter dem sökte extra personal. :)

2007-10-29 @ 12:59:45
URL: http://linkan88.blogg.se
Postat av: madde

Suck nu får du ringa mig i morgon igen jag hittar juh inte.. :) puss

2007-10-29 @ 19:01:42
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0