Inte många knop gjorda..

Idag har det inte hänt mycket. Vi slappade i soffan hela dagen. Jag tänkte ta en promenad till backaplan i det fina vädret, men helt plötsligt blev det regn.. Så det blev lite mer mys i soffan med lite sömnpauser då och då. Inatt var D ändå en väldigt duktig bebis som glufsade i sig maten och somnade om inom 15-20 minuter. Så jag var till och med så pigg så jag tog Es "matnings tid" kvart över fyra i morse!

Jag har även syndat med två kanelbullar och en bicmac nu ikväll.. Men men man kan inte vara duktig hela tiden ;-)

Vi åkte alla tre till bowlinghallen en sväng så E fick träna och vi komma ut lite. Men färsking mamma som man är så tog man inte med sig skötväskan eller mat.. Han käkade precis innan vi åkte, men det han ändå gå 3h innan vi kom hem igen så han blev lite ledsen precis innan vi åkte hemåt. Eftersom jag inte ens hade med sig nappen så fick mitt lillfinger duga bra tills vi kom till bilen. Det var tydligen helt godkänt för han sa inte mycket på väg hem :-)

Bjuder på två sötis bilder idag. Ha de gött, nu ska jag fortsätta se på matchen.

image72

image73

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis!! Han är ju underbart söt :)

2007-10-18 @ 12:27:50
URL: http://anjeliica.blogg.se
Postat av: Moster!

Hihi va goo han är! ;)
Nu ligger bilderna
på lyan ute! :)

2007-10-18 @ 14:26:45
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0