Fredag

Visst är det typiskt, igår när jag klockade D på allt han gjorde så var han lite bökig. Idag när jag inte gjorde det så har han varit hur snäll som helst! Han har inte gjort ifrån sig ett ljud. Han har blivit nöjd när han käkat, tittat runt en stund sen snällt somnat. Så har han varit hela dagen. Inte ett endaste litet magknip.

Hämtade som sagt Camilla förut. Vi tog vägen förbi McDonalds och köpte även hårfärg. Väl här hemma blev det present öppning och D satt hos henne en stund. Han fick jätte fina kläder i storlek 50-56, så de kommer snart att passa! Håret blev helt ok. Hon la en fin brun färg i underhåret och gjorde massor av blonda slingor på överhåret. Så man ser helt ok ut nu. Hon sminkade mig också, hon e grym på de. Jag som inte sminkat mig på år och dar kände mig svinsnygg, redo för fest! Ha ha, men det får vänta lite, iaf några veckor till.

image81

Nu har jag även tagit ett beslut angående min kropp. Jag är grymt trött på att kläderna inte passar och att det är löst skinn på magen, så istället för att äta upp mig så de stora kläderna passar ska jag börja träna ordentligt. Har kollat upp passen på gymmet. Hittade massa bra, men fastnade för att först köra spinning sedan direkt gå till coren. Så bränner man lite fett sedan tränar man mage och rygg, blir perfa! Detta ska jag gå på två dagar i veckan. På söndag är det 30min cykling och 30min core och på tisdag 45min cykling och 30min core. Tänkte ta body pump pass först, men jag vill träna uppkonditionen på cykel och styrka i mage/rygg innan jag börjar med det. Vet annars att det är svinbra pass! Gick alltid på det i uppsala. Nu ska jag bara inhandla lite träningskläder och skor då alla mina träningssaker inklusive innebandyklubborna blev stulna förra året.. Så i november börjar vägen mot att bli en MILF! ;-)

I morgon ska jag till Ileans mamma. Ska bli kul att se hur de bor. Hon är även grym på att fota, så lite kort ska hon allt få ta ;-)
Jag fick även mitt nya visa kort idag, med ett kort på Dennis! Alla morsor måste väl ha ett kort på sitt barn i plånboken, men då aldig använder kontanter och inte har en plånbok var ju det jätte smart ;-)

Nu ska vi nog ta ett glas vin i soffan framför tvn..

image82

Kommentarer
Postat av: mor

fastnade du inte på kort men jag får väl se dig på onsdag vilken knapp för stora bokstäver kram mor

2007-10-27 @ 15:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0