Fredag

Ja ha idag är det fredag, inte för att jag har någon koll på dagarna, men det ska tydligen stämma. Idag ska jag inte göra så mycket, E ska ut efter jobbet så det blir en lugn hemma kväll för mig och lille Dennis. Es syster och hennes kids kommer en sväng i eftermiddag också. Tur att farmor kom med tårta igår, den va så stor så den räcker till dem också. Farmor och hennes gubbe var här i lite mer än tre timmar igår, vi tjötade och hon gullade med D. Han fick en jättesöt nalle, en fin dress och en overall, perfekt i storlek 50 som jag inte har så mycket, än ska jag kanske säga.. ;-)

image63
Så här söt är han idag, jag har verkligen BARA bruna kläder.. Verkar bara finnas bruna i storlek 44..


Till veckan skulle brudarna från "gymnasie tiden" komma ner en sväng, ska bli kul att träffa dem igen!

Nej nu ska jag lägga lillkillen i babysittern, den kan bli helt plan så han kan ligga där och sparka sig till sömns :-)

Kommentarer
Postat av: Henny

ska bli så kul att äntligen få träffa er på tisdag. ha nu en riktigt bra helg. Själv ska jag till svärmor i kväll å äta lite mat ;)

2007-10-12 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0