Igår började vi dagen..

..med att åka till frölunda för att ta en tur runt affärerna med Lina och Ilean. Det blev dock inte så mycket shopping, mest tjöt ;-) Jag fick i alla fall tag i en farsdags present till E. Dennis tyckte att hans pappa är värd en present.

Väl hemma gjorde vi inte så mycket. E åkte iväg på kvällen, han skulle ut och partaja med några polare. Jag och D spenderade kvällen i soffan. Jag försökte lägga honom i sin säng flera flera gånger men han ville bara ligga ute hos mig. Kanske kände han av att E inte var hemma.. De lägger sig alltid samtidigt annars så han brukar inte ligga i rummet själv på kvällarna. Han saknade kanske pappas snarkningar ;-) Vid halv två var både jag och D så trötta så vi däckade i våra sängar tillslut. E kom hem vid 2, fast jag märkte det inte ens, och han tog hand om D på morgonen så jag fick sova. Sen var det hans tur att sova av sig bakfyllan! Det fick bli en pizza på Crown och en tur till babyproffsen på eftermiddagen. De stänger affären vid tre, jag smet in fem i. Men det var FULLT med folk därinne och det kom folk hela tiden jag var där. Jag visste vad jag skulle ha så för mig gick det snabbt. Det blev en svart åkpåse, nappar, napphållare och en sorts "skena" som han kan ligga på i baljan när han badar så man inte behöver hålla honom. Vi provade den förut och den fungerade bra, men D gillar mer när pappa håller honom så han får flyta runt lite.

I morgon ska vi till Östra sjukhuset då D ska göra ett ultraljud. Antar att de ska kolla så den njuren han har kvar ser frisk och fin ut. Efter det åker vi vidare till Angered och ska gå på öppna förskolan för 0-1åringar med en kompis. Ska bli kul! Efteråt var det tydligen massage. Så man kan lära sig hur man ska massera magen vid t.ex. magknip.

Jag tänkte lägga in lite kort idag men hittar inte kameran.. Det blir så fort stökigt nu för tiden... Tycker att Dennis saker ligger överallt! Tänk då när han själv kan börja stöka till, hualigen ;-)

Men nu ska jag lägga mig, D somnade så snällt i sin säng förut. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Pedge

Björnen är Nalle Puh så ser han ut i ryssland och han sjunger mjod mjod ja ljobjo mjed honung honung jag älskar honung eller nått sånt om jag kommer håg rätt. Hur är det med Er alla tre? jag har inte hört av emir och han är dålig på att uppdatera sin blogg må jag säga....

2007-11-05 @ 16:30:07
URL: http://pedge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0