En helt vanlig och lugn fredag

I morse när jag vaknade fick jag en chock, klockan var halv elva! Så länge har jag inte sovit sen Dennis föddes. Vi vaknade till strålande solsken. Det blev frukost och vi gjorde oss i ordning för att åka in mot stan. Vagnen fick som tur var plats i bilen! På barnmorskegruppen pratade jag med min barnmorska Åse. Hon frågade hur allt gått och hur vi mår idag. Jag berättade att allt var finfint och att jag t.om börjat träna. Men då skällde hon på mig.. Jag fick tydligen inte börja träna magen förrän tre månader efter snittet.. Man kunde tydligen få bråck. Så det är bara att sluta med coren för ett tag då.. Suck.. Men jag fick fortsätta spinna, men body pump skulle också få vänta.. Ja ja det får väl bli extra promenader då i stället.

När vi var klara gick vi till brunnsparken för att träffa Linda och Tristan. Vi hamnade på samma café som jag var på för några veckor sedan. Vi visste inget annat som var stort nog för barnvagnarna. Dennis skötte sig som vanligt utmärkt hela dagen. Han vaknade en gång för mat, men han skrek inte utan bara viftade i vagnen. Vi satt och tjötade i någon timme sen var det dags för hemfärd. Jag hade lagt i för lite pengar i parkeringen, jag hade bara 43kr i mynt, men jag hade ej fått någon bot. Nice!


Sammanlagt blev det nog runt 50min promenad i det fina vädret, i HÖGKLACKAT! Inte så smart då fötterna inte haft stövlarna på sig på bra många månader.. Men jag kände att jag hade ont i knäna efter träningen igår så då hjälper det att gå i klackar.. Fast inte på kullersten i stan! Men men istället för ont i knäna fick jag ont i fötterna :-)


I morgon blir det shopping på frölunda torg!


Natti natti


Margona:
Ja det blir lite för dej att läsa, men kul sätt att hålla sig uppdaterad! Varför undrar du om jag redan planerar nästa? Ha ha det gör vi vart fall INTE! Får allt vänta några år.. typ tre fyra, OM det nu blir några fler ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0