Vecka 23+0

Ja ha, då var man hemma igen efter några dagar hos mor och far. Vi käkade gott, spelade kort och tog det allmänt soft.

Här står mamma och trotsar regnet, för vi skulle käka grillat på kvällen!
                      

Här hemma känns det som om jag har miljoner saker att göra innan vi ska åka till kroatien på lördag. Men om man tänker efter är det inte såååå himla mycket, men ändå, det räcker för att få mej lite stressad..

Idag har jag i alla fall skrivit ner arbetsbeskrivningen som jag ska skicka in till försäkringskassan för att kunna få havandeskapspenning.. Jag letade som ett djur efter adressen vart jag skulle skicka in brevet, men kunde inte hitta någon. Så jag ringde upp försäkringskassan och fick vänta i 27 minuter! Jag hade plats 87! Trodde inte det var sant, men men vad ska man göra, papperen måste in. Under tiden jag väntade skalade jag potatis och lagade kåldolmar med potatis och lingonsylt, mums!

Igår så bestämde även jag och E hur vårat nya kök i huset ska se ut. Det kommer vara ett vitt kök med svart kakel och röd fondvägg. Alla vitvaror ska vara i rostfritt. Jag tror det kommer bli supersnyggt!

Ja och igår gick vi in i vecka 24. Helt galet va fort det går.  I lördags låg jag i soffan och kollade på film, då helt plötsligt kände jag något och jag var tvungen att dra upp tröjan och kolla, och hela magen rörde sej!!
Måste vara så att bebben ville göra lite kullerbyttor.



Något mer intressant har det inte hänt de senaste dagarna.

Nu ska jag åka till apoteket för att köpa stödstrumpor som jag ska ha på flygresan.

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0