Vecka 28 och 91 dagar till BF!

Ja ha, då var man inne på en ny vecka igen då. Som sagt, det går galet fort! Idag har jag surfat runt på försäkringskassans hemska hemsida. Försökt räkna ut hur länge jag kan vara hemma med en ok lön. Jag blev väl ganska nöjd med resultatet... Men jag ska ringa dom någon dag för att få lite mer info men de är ju så otrevliga och sura!

Helgen har varit helt underbar med mycket soffliggande och mys med E. Inte så vanligt att han är ledig på helgerna så man blir så glad varje gång det händer ;-)
Han har lagat god mat och så har vi sett en ny serie "Big Loove".

Med min foglossning så är det bättre idag, men bara för att jag sa det så kommer jag få ont sen när jag ska in till stan för att träffa några andra tjockisar..
Jág har i alla fall kontaktat min BM så hon skulle kolla om det fanns någon läkartid så jag kan få ett sjukintyg. Min semester är slut nästa vecka, och jag vet att jag absolut inte kommer klara av att jobba.. Men men vi får se vad som händer.

Nu när jag känner mig lite bättre får jag ta och damsuga lite, svärmor kommer en sväng i morgon så det är väl lika bra att få veckostädningen (som jag precis har infört ;-) ) gjord.

Bjuder på en nytagen bild på magen.
image20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0