Andra semesterveckan

Jaha då var man inne på sin andra semstervecka då. Trevligt att det är så fint väder! Jag kommer bli galen om det ska vara så här dåligt väder hela juli..

Det är inte bara jag som är uttråkad när det BARA regnar så jag samlade ihop några polare igår och drog till biljardhallen på Kvilletorget. Behöver jag nämna vem som vann? Vi tänkte även ragga lite folk som skulle ha lite roligt lördagen den 21 juli. Då kommer Gessle till slottsskogsvallen och om det är fint väder kan man ju alltid grilla och hitta på något i parken under dagen! Så om någon är sugen är det bara att höra av sig! Jag är bra sugen på att blanda nya sommardrinkar fast jag vet att jag inte kan dricka någon själv.. Provade förövrigt santa marias nya Red Fusion drink mix idag. De smakade helt ok utan alkohol.

Älsklingen blir bara sjukare och sjukare, men idag har han i alla fall varit hos läkaren. Hans diagnos blev "svår halsfluss" men han fick komma tillbaka för att lämna mer prover då de misstänkte körtelfeber. OM de nu skulle vara körtelfeber är det inte roligt.. Då blir han ju sjukskriven flera veckor och om jag känner honom rätt så har han inte ro i kroppen för det.. Men man måste alltid göra som läkaren säger :-) Nu är det tredje natten jag får sova ensam i sängen då han ligger på soffan för att inte smitta mig.. Det är såååå tråkigt och ovant att sova själv.. Men hellre det än att jag ska bli sjuk, nu när jag redan har ont i mina fogar och ryggen..

Jag har också blivit kontaktad av en kille här i göteborg som ville sälja mig en stötfångare! Whheeii!! Så nu kommer bilen bli sommarfin och vara i toppskick. Härligt, jag som helst tappat lusten att behålla henne. Men nu när allt är iordning så har jag inte hjärta att sälja min snabba bil.. Kommer nog aldrig bli "vuxen" nog att vilja ha en volvo på 150Hk utan turbo eller nåt roligt, hi hi. Men jag är bra sugen på en V70, men det får bli en med bra motor då :-)
Får se vad som händer efter sommaren.

Jo just de, höll på att glömma ;-)
Vi var hos Barnmorskegruppen idag för att göra köns UL. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska skriva hur det gick här eller inte.. Men några bilder fick vi i alla fall inte då bebben vägrade lägga sig i en bra ställning, precis som vi rutin UL. Men va gör de, vi fick ju veta det vi ville! Så jag återkommer om detta ämne lite senare då jag bestämt mig för om jag vill dela med mig än eller inte :-)

I morgon är det inte mycket planerat, mer än att jag ska till babyproffsen och beställa vagn. Nu vet jag ju vilken färg jag ska välja! Jag har sedan länge redan bestämt att det blir en Urban Jungle. Den verkar smidig och lätt plus att den tar liten plats ihopfälld. Passar bra då min bil bara har tre dörrar, fast jag vet ändå inte om den får plats för baslådan i bagagen tar ganska stor plats. (Men då får man väl slänga ut den så länge :-))
Sen är dom jäkligt snygga också, finns miljoner svarta som rullar i stan men jag tänker välja en med fin färg och mönster!

Nej nu börjar jag få lite huvudvärk, dricker för lite nu, kroppen har väl vant sig vid flera liter om dagen som man drack i kroatien :-)

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman!
Gud vad länge sedan, här händer det grejer ser jag. Vad kul och GRATTIS! Först ut av gamla gänget. Ha ha! Hoppas att du och bebben har det bara bra. Massa kramar!

2007-07-10 @ 13:20:39
Postat av: callo

Nä men hej marie! det var inte igår man snackade med dej! ha ha ja, att jag skulle bli först ut trodde jag inte :-) Hur är allt, går skolan bra, du måste vara klar snart? är det din msn adress, får ju lägga till dej och snacka lite :-) kram kram

2007-07-10 @ 16:04:13
Postat av: Marie

Hej!
ja det är min msn så det är bara att adda mej så kan vi prata. allt bra i skolan. har 1 år kvar nu sen så ska jag ut och röja i skolans värld. Vad skönt med semester...synd på vädret bara.
kramiz

2007-07-10 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0