Mycket bilder, lite text

Idag är jag lite trött plus att Dennis sover på ena armen, så det blir inte mycket skrivit idag. Men lite bilder kan jag bjuda på!

image173
Pappa E håller på att tappa upp ett bad till D, när han istället vill äta, plus att det ringer några jobbsamtal. Någon som sa att killar inte kan göra flera saker samtidigt?

image174
Bada är bra skönt!

image175

image176
Det är alltid skönt att vara en liten nakenfis efter badet.

image177
D fick lyssna lite på julmusik i lurarna. Först är han väldigt fundersam, sen är det riktigt roligt, han börjar sjunga och till sist svänga lite med händerna! Vilken hit!

image178
Jag har gjort lite godis och pepparkakor under det senaste dygnet.. De fyra små folie formarna är fulla med blandat godis de också. Så nu ska jag bara göra knäck, men det får vänta någon dag, är lite trött på julgodis nu.. :-)

Nu kommer snart E hem, han har varit på "affärs resa" i Umeå. Hej så länge!

Margona: han har nu 56, de flesta 62 passar också. Klart vi får ses i jul, är ju som sagt i Långed från och till t.o.m 15januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0