God Morgon!

Nu är man uppe och är jätte pigg. Hur man nu kan vara det när det är kolsvart ute! D käkade som ni kan läsa i föregående inlägg klockan sju i går kväll. Jag var säker på att han skulle käka innan tolv igen då, för så tidigt brukar han inte äta. Därför var det en trevlig överraskning när han vaknade 8 timmar senare, käkade upp allt på tio minuter och sedan somnade om, eller han somnade inte direkt, han låg och hickade, men inget gråt så man kunde somna om lätt själv. Sen gnydde han lite nu klockan 07, men jag gav honom nappen och han har somnat om igen! Våran duktiga pojk.

Idag kommer min systeryster till stationen runt halv två. Mor slutar jobba vid två så hon är väl här runt fyra. Taxin kommer och hämtar mig och E kvart över fem. Då åker vi till Sjömagasinet för julbord, ska bli så gott! Sen ska vi sova på Hotell Elite Plaza, mysigt värre.

På lördag är det tänkt att vi ska gå på Liseberg, men om det regnar får vi hitta på något annat. Hoppas det inte regnar för jag är sugen på sockervadd.. :-)

Nu måste jag städa toa, annars gör bara mamma det när hon kommer. Hon ska inte behöva städa jämt när hon är här ;-)

Lägger bara in en lista som jag snott från syrran också:

Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad - Marsipan 
Köttbullar -
Prinskorvar
Julkorv - Julskinka
Lax -
Sill 
Paradis - Alladin
Sylta - Pastej
Glögg - Julmust
Rödbetssallad -
Dopp i grytan 
Ris a la malta
- Risgrynsgröt
Äppelmos - Senap
Ge julklappar -
Få julklappar

Så om jag inte uppdaterar i helgen vet ni att det är för att jag har fullt upp! Bye bye så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken duktig pojk dennis är, sova hela natten!!! Och skönt är det för en själv när det väl händer. Man tror typ att man inte hört dem skrika, att man sovit så djupt, för det kan ju inte vara möjligt att de inte velat äta på hela natten:)
Ha det nu så mysigt ikväll, och ta det lugnt med spriten, du kan inte dricka som förr, haha.
Så avis att ni ska supa och sen sova på hotell. undrar när det ska hända mej:)

Stor julebockskram.

2007-12-07 @ 12:58:57
Postat av: Anonym

glömde skriva att inlägget var från mig, men det kanske du förstod ändå:)
/Lina.

2007-12-07 @ 12:59:57
Postat av: Maria

Hej Gumman!

Ditt (hmm.. Dennis) paket kommer om ca 6 dagar!!
Jag sag kortet pa dig a D i soffan, fick plotsligt jatte hemlangtan!!! hade varit sa kul a komma dit a halsa pa!!!Tyvarr ser det lite morkt ut.... man vet inte, snart kanske anda.. Ha de sa kul pa julbordet!!! Jatte Kram!!!!!

2007-12-07 @ 22:56:12
Postat av: Maria

Hej Gumman!

Ditt (hmm.. Dennis) paket kommer om ca 6 dagar!!
Jag sag kortet pa dig a D i soffan, fick plotsligt jatte hemlangtan!!! hade varit sa kul a komma dit a halsa pa!!!Tyvarr ser det lite morkt ut.... man vet inte, snart kanske anda.. Ha de sa kul pa julbordet!!! Jatte Kram!!!!!

2007-12-07 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0