Trött, fast ändå inte

Som vanligt en dålig natt, om man tittar på sömnen.. Förstår inte varför jag inte däckar nu på dagen då i ställlet, men det räcker kanske för kroppen att man ligger och vilar i sängen mellan 05-12..  Tror jag sov tre timmar i natt. Man har haft ont plus att man har grubblat en del. 
Nu har iaf min mamma tagit ledigt när vi ska göra UL så jag slipper gå ensam. Jag unnar E hans resa till Sarajevo.. Sen kan han inte åka på lääänge. Klart att jag hellre hade haft honom hemma hos mig, men han är ju inte borta länge. 
Igår fick jag brev från försäkringskassan då lönekontoret har skickat in mina papper om min årsinkomst, den blev bättre än jag väntat mig och nu behöevr jag inte alls ta lika många dagar i veckan som jag hade tänkt, så nu kan man spara några och ändå vara hemma länge! Kalas bra!

Idag ska vi på det sista inredningsmötet på JM. Nu har jag äntligen valt klart allt.. Tapeterna var det svåraste.. Men jag tog ljusa, inga skrikiga färger så det kan inte bli fult iaf.. Men vi får se hur det ser ut, annars får man väl byta :-) 

Mina päron kommer även förbi med några filmer till mig ikväll. Pappa ska hämta en växellåda till sin raggarbil så då tittar dom in en sväng. Mamma tycker även att syrran kan åka till mig några dagar nästa vecka, och det får hon ju göra om hon vill, men jag är inte så roligt sällskap dock.. Kan ju inte springa på stan direkt.. 

Kocken på mitt extrajobb som jag hade under min "arbetslöshets period" i början av året ringde och tjatade. Han gratulerade till bebben och undrade om jag kunde ringa några tjejer som kanske kunde börja jobba hos honom. Jag ringde min syrra för det är ett ok jobb, och hon har ju inget, men hon va för lat, precis som jag trodde ;-) 
Ska ringa några av "mina" andra tjejer sen å se om dom behöver något extra. Men som vanligt så har ju de "bästa" redan jobb. 

Nej nu kanske ja ska ta å bädda sängen, sen blir det soffläge framför 24 tills E kommer och hämtar mig!
Ha de gött så länge 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!
Stackars dej, känner verkligen med dej. Synd att jag inte kunde komma när du var i ed och fikade men det kommer väl kanske fler chanser. Är allt bra annars ...förutom alla smärtor? kramen

2007-08-16 @ 15:56:19
Postat av: callo

tjenare marie! Jo annars är det bara bra :-) men jag börjar bli väldigt stor om magen nu när jag har så mkt vatten så det spänner rejält i huden kan jag säga.. ja du får allt ta en tripp till gbg snart också! jag hörde att du var blond, har så svårt att tänka mig dej i blont hår?! :-) ha det bra så länge! kram

2007-08-19 @ 10:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0