Redan sovit tre timmar!

Här la man sig i sängen bredvid E för att se på tv vid nio, men vad händer? Jag slocknade nästan fortare än honom! Jag som inte sovit bra i sängen på länge utan fått gå upp till soffan då den är hårdare. Men jag sov utan att röra mig ur fläcken och nu när jag bara skulle på toa så var det inte ens jobbigt att ta sig upp! Känns som om foglossningen är bortblåst, tänk om det vore så!! Det sägs ju att den kan gå bort när bebisen fixerar sig, och det kan de göra tidigt för förstagångsföderskor.. Men h*n kan ju vända sig tillbaka, men just nu njuter jag bara.. Så jag ska nog gå å lägga mig igen så ska vi se hur länge man kan sova  :-)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0