Datakrångel

Oj oj vad man blir galen direkt datorn inte funkar! Jag har haft virus länge och brukar alltid få starta om den några gånger per dag då den hänger sig, men nu har jag gjort det för sisita gången, för nu startar den inte ens! Så jag har haftpanik här några dagar när man inte haft internet, va ska jag då göra hela dagarna, ha ha. Men E tog med en bärbar från jobbet så nu får vi köra med den så länge. Så nu kan jag rotera bland mina  tre stationer igen, sängen, soffan och datorn!
Vi var ju som sagt på inredningsmöte i torsdags, det var tydligen mer än min kropp klarade av, för AJ vad ont jag hade sen på kvällen.. Så nu klarar man inte ens av att gå utanför dörren, kul kul! Ska ringa min BM i morgon och fråga vad jag ska göra.
Idag är det söndag igen, ibland har jag ingen koll på vad det är för dag ens, tycker de bara flyger förbi. Så i morgon går vi in i vecka 32, och har bara 8 veckor till Beränad Födsel! Helt sjukt vad fort det går.. Så tänker man att 8 veckor är mycket, men så kommer man på att det var inte längesedan det var 21 juni och man jobbade och slet och längtade till semestern.. Huja.. Snart är det dags helt enkelt.. Tur att magplasket och föräldrautbildningen börjar nästa vecka för man vet ju aldrig när bebben vill ploppa ut.. :-)
Igår tvättade jag alla bebiskläderna så det är klart iaf.. Men kommer vänta ett tag innan jag packar BB-väskan och bäddar i vagnen..
Nej nu ska jag käka lite frulle sen blir det att börja se säsong 4 av 24!
Lägger in en bild som är tagen på Cypern för exakt ett år sedan, man ser inte riktigt ut så nu dock..
image27

Dålig kvalité men, nu är man liiiiiiiite tjockare och liiiiite blekare...

Kommentarer
Postat av: cia

oj oj oj där var du brun! =)

2007-08-23 @ 00:21:41
URL: http://ciajanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0